83

Väcktes imorse av en jävla sopmaskin ute på vändplanen!! HALV 7!!!! Blev riktigt less eftersom jag inte skulle kliva upp förrens en halvtimme senare menmen.. For in på skolan, vi skulle köra våran engelska redovisning men då sket filmen sig så efter halva fick vi sluta så får vi köra på måndag! Trist men vad gör man. Jag struntade i italienskan, fast hörde nyss att jag inte skulle gjort det!! Träffade Emma och Emi på bussen så jag fick sällskap hem, skönt. Har precis ätit middag och nu väntas bara träning.

Ja imorgon skulle jag ha varit ledig om jag hade gått på italienskan, men skit samma. Jag åker in och har det där betygssnacket imorgon så kommer jag upp i tid. Likabra det.

Ja ikväll är det träning, imorgon kommer kanske mina cheerleading tjejer hem hit och bakar inför torsdag och på torsdag har vi uppvisning =D Åååh det är jättepirrigt och jag är super nervös. Eftersom jag kör lite akrobatik så är jag rädd att jag ska klanta mig och ramla eller nåt men förhoppningsvis gör jag inte det! Då dör jag ju.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0