82

Goddag!

Vaknade imorse av att Maria ringde mig och stog utanför dörren. Fan tänkte jag då och tittade på klockan. Halv 11 var den!! Och jag som skulle in på italienskan. Men jag skickade ett mejl till Livia och hon sa att det var lugnt. Klev upp och efter ett tag ringde Natta. Hon var på väg hit med bilderna så nu har vi fått de =D Jättefina blev de. Gjorde en smoothie till frukost och kikade lite på tv. Fick med mig Steff ut på en långprommis med hundarna. En timme och 20 minuter senare var vi hemma igen =D Vi tog en runda i elljusspåret och där väcktes gamla minnen! Vi pratade också midsommarplaner och detta måste ske. :D

Nu har jag diskat och plockat undan i köket, ätit lite lunch och nu sitter jag nerdankad i soffan med två trötta hundar bredvid mig. Ska plugga nu tänkte jag. När jag är ledig liksom.


Hörs later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0