81

Godkväll peoples

For in till skolan och hade psykologi. Emma skulle inte gå och sjunga karaoke så då ville inte jag heller det. Så vi slutade halv 2! Gick ner på stan med tjejerna i klassen, sen skiljades vi och jag o Steff mötte Tessan. Köpte jordgubbar sen gick vi och satte oss på gräset vid fontänen och myste. Helt underbart. Tills en fyllogubbe kom och ville ha cigg av oss. Nej, vi röker inte, fick han till svar. For hem och fick två svettgubbar som hade knackig svenska bakom oss på bussen. Trevligt..

Blev köttfärslimpa till middag, usch äckligt! Strax efter 6 kom Jenny och hämtade mig så for vi till stan. Värmde upp osv. Var rätt mycket folk och kikade tror jag. Tänkte inte så mycket på det. Körde igång och danserna var över ganska fort. Det gick väl bra, med några misstag men vem bryr sig egentligen? Jag och mamsen vann 2 priser på lotteriet. En saft flaska och en stor röd t-shirt haha. Närmare halv 9 for vi hem.

Nu sitter jag här invirad i handduk, fy fan va skönt det är att vara naken. Haha eller hur Steff & Tessan? Vi pratade om det förut idag i parken;) Jaja. Imorgon har vi 1 lektion. Sen ska jag och Maria leta en morsdags present sen hem. I helgen blir det sol o bad, oja!


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0