80

Hejhå!

Enda lektionen idag var FEB, en trög lektion och vi var tillochmed tvungna att jobba! Haha, dock fick vi sluta lite tidigare och maten var äcklig på skolan så det blev inget. Skrev ut hälsouppgiften och lämnade in. Gick ner på stan med Mattan och sen övergav hon mig. Jag satt med Elin och Elin på torget i den grymt härliga solen och pratade tills Maria kom in. Vi gick på jakt efter morsdagspresent till mamma och vi fann den perfekta! Nejdå men en väldigt bra sådan. Vi köpte små saker, nagelgrejer osv och så tänkte vi ha en liten spa-dag med henne och mysa till det! Perfa. Halv 2 hämtade Osman upp oss så for vi och köpte jordgubbar i Kvissle av Emily, vi fick tillochmed extra mycket jordgubbar, supersnällt! Haha. Direkt när vi kom hem satte jag igång med städningen och två timmar senare var jag klar. Vettefan vad jag gör men tiden går fort fast det tar 2 timmar.

Nu sitter jag och gör ingenting. Väntar på maten! Håller på att svälta ihjäl. Har endast ätit 2 rostade mackor klockan halv 9 imorse. Nu börjar jag fan se i kors och grejer. Men förhoppningsvis är maten klar snart. Grillat blir det!

Efter jag ätit ska jag ta mina korta spiror och gå upp till Steff. Kvällen ska jag spendera med henne.


Adios

Kommentarer
Postat av: Emily

Var dom goda? ;)

2009-05-29 @ 19:37:49
URL: http://eemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0