79

Godmorgon!

Igår runt 7 vandrade jag upp till Steff för en trevlig kväll där! Vi såg på talang, åt kex med bonjour och vindruvor, spelade kort, gjorde vad-en-kille-ska-ha-listor, filmade lite och skrattade i stora mängder åt gamla bilder. Halv 1 kom mamma och hämtade mig.

Denna natt har inte varit rolig för mig! Vaknade först vid 4 av att jag höll på att dö av värme! Svettades som en tok. Eftersom mitt rum ligger mot solen hela dagen så värms mitt rum upp nå jävulskt! Jag hade fönstret öppet men det hjälpte inte. Sen så hade jag svårt att somna, men det gick. Halv 6 vaknade jag av att jag hörde nånting surra vid fönstret, jag trodde det var en fluga så jag tänkte gå och hjälpa den ut. Jag har en tyg "rullgardin" nerdragen och fönstret öppet. Så tar jag bort tyget och ser till min fasa att det är en fet geting jävel! Fick panik och försökte öppna fönstret allt jag kunde men det är en spärr man måste pilla på för att det ska öppnas helt och den vågade jag inte röra utifall att getingen skulle komma nära mig. Så jag trycker fast tyget mot väggen och tar ett block och försöker fösa ner getingen mot öppningen på någe vis, gick inge bra alls men till slut tog den sig neråt och flög ut! Pjuuuu. Vilken panik jag hade, blev klarvaken direkt. Stängde fönstret fort och gick och la mig.

Nu är jag vaken igen, ganska pigg ändå. Ska gå ner och äta frukost snart tänkte jag. Idag blir det årets första dopp och troligtvis picknick på dyket!


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0