78

Jävlar vad solen gassar på ute! Helt galet. Galet skönt också. Har legat ute i solen nästan hela dagen, självklart smörjde jag in mig med solskyddsfaktor =D Har fått färg iaf! Superglad är jag för det:D Röd/brun färg, det är den färgen jag får nöja mig med.

Igår blev det lite ändrade planer. Jag for till Arvid där det var en massa folk. Spelade kubb, jag kom på en ny och grym teknik! Lyssnade på musik och sjöng. Sedan beslutade vi oss för att åka in till stan så vi trängde in oss i Filips bil och for in. Hos Dennis var det inte sånt drag. Men jag hittade mina underbara och glada vänner där! Hann knappt vara där en timme innan de sa att vi skulle ut ur huset! Grymt tråkigt. Visste inte vart vi skulle så jag ringde mamma så kom hon och hämtade mig. Svängde in på Statoil i bredsand och köpte lite godis! Närmare 1 var vi hemma. Orkar inte slå på datorn så jag nöjde mig med teven, fanns bara skit! Sedan sov jag gott.

Klev upp vid 11 imorse, åt frukost, fixade fika oså sen firade vi mamma på mors-dag! Jättemysigt och mamma blev tårögd =D hihi, så det var kul. Senare kom det förbi ett blombud och lämnade blommor till mamma! Det var från Erika och mamma blev så glad att hon började gråta och så gick det över till saknad och då började jag också gråta efter Erika! Haha, vi är så blödiga i våran familj.

Det blir tacos till middag idag, gott gott. Senare ska jag skriva klart det lilla jag har på geografin sen jäsa på.


Ha det så bra



Vi måste passa på nu när solen är här! Snart kommer regnet...

Kommentarer
Postat av: h

bästa sommarlåten

2009-06-03 @ 16:50:03
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0