107/106

God afton

Idag har jag stekt ute i solen och bakat morotskaka. Klockan fem kom våra grannar förbi för grillning! Supermysigt och supervarmt var det ute =) Underbart helt enkelt. Jag fick slå på Ice Age till Victor, han verkligen älskar det. Sen satt vi ute och pratade och fikade lite, dock sprang jag mellan bordet och Victor när han hela tiden ropade på mig, hualigen. Och han kallar den där ekorren, eller vad det är, för husmusmusen. Hahaha skitsöt! Så när jag gick upp och ringde Steff så hör jag nerifrån att Victor ropar efter mig. Och när jag inte svarar blir han irriterad och skriker Peeeeetraaaaa, skithögt. Haha gograbben min.
Steff kom förbi runt 8, kikade på Robinson osv. Efter det och ett avsnitt av Made så vandrade vi bort på Statoil och köpte cheeseballs och hjärtan. Gick hem och lämnade det sen över till Tessan. Vi trodde vi bara skulle stanna en stund men den stunden blev hela kvällen ;) Där umgicks vi med Tres, Emma, Victor och Nisse framför fotboll och nå boxning av nå slag. Halv 1 var jag hemma, och då var jag knappast sugen på hjärtan, hell no.
Imorgon ska jag följa med pappa och Maria till Lucksta där de har match klockan 2. Damn, det var längesen jag träffade fotbollsbrudarna. Sen ska vi till morfar och fira honom för han fyller år idag(2 maj). Sen ska jag intervjua mamma för nån uppgift i idrotten. Hata hata hata. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0