106

Och då var det söndag igen! Gud så tiden går fort.
Imorse for vi till Lucksta för match, Njurunda förlorade dock.. Jag satt med Ida hela matchen och bråkade och lortade ner varandra ;) Typ som syskonkärlek, haha. For hem efteråt, mådde bajs. Det blev inte att vi firade morfar idag för min goaste mormor kräktes idag =/
Väl hemma tog jag en morotskaka, den smakade mycket bättre idag! Mer smak liksom. Sen gick jag upp på rummet och såg Spårlöst sen sov jag. Vaknade 6 av att mamma ropade att det var mat.
Jag mår skitkonstigt! Fattar inte vad det är. Är trött, skakis, illamående.. Så jävulskt irriterande.

Ska väl ta och intervjua mamma snart så har jag det överstökat. Wipeout ikväll gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0