105

Då var det måndag och skola igen!
Geografin imorse kändes totalt onödig! Johan var inte där, vi fick Roland istället, och vi skulle börja på våran uppgift som jag inte ens fattar än? Johan måste ha mer genomgångar. Så jag kunde istället ha sovit då men nej, inte då! Blev en massa kortspel på lunchen sen tråkig Info Layout. Slutade efter det!

Kul väder idag, verkligen! Spöregnade förut men nu är det bara mulet. Mitt paraply är lite skelt... Måste köpa ett nytt, kanske ett rosa? =D Höhö.

Om en kvart eller så kommer Jenny och hämtar mig, vi ska iväg på cheerleadingen! Undra som en flundra vad vi ska göra idag då. Det kommer vara Seniorer, Juniorer och Mixgruppen där! Ouff, mycket folk. Varken Frida eller Emma kommer så nån annan fick hoppa in som tränare, då vet man aldrig vad som händer.

Jag vill ha helg! Helgen i övrigt är redan planerad och klar, haha. Känns brabra(H) Nu ska jag byta om för träning. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0