104

God afton.

Jag borde egentligen sova just nu för att få den sömn jag behöver, alltså 9 timmar, men som ni märker så gör jag inte det. Fast jag ska strax stänga av datorn och sova!
Dödstrött imorse, somnade till på avslappningen. Sen var det dags för engelska nationella speaking med Märit! Det gick jättebra, inga konstigheter. Nu återstår bara ett nationella kvar på fredag! Det blev en väldigt lång lunch som vi spenderade i datasalen och spelade kort. Psykologin var för en gångs skull lite givande, kvinnan hade ju lite genomgång! Blev film på italienskan som jag gick tidigare ifrån, orkade inte titta.
Blev mest bara hem, laga mat och vända för att åka till stan igen. Gick bort till Metropol och mötte Jenny, de hade öppet hus för BF programmet. Sen iväg på träning. 2 timmars träning idag, gick bra, lite tråkigt då vi inte tränade så mycket på våra danser. Har duschat och nattat mig, kikat på The hills avsnitt och nu tänkte jag sooova. Imorgon väntar en lång skoldag med ett stort hål som vanligt. Blir det pluggning av FEB kanske? Nja vi får väl se.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0