103

Imorse blev jag klar väldigt tidigt, hade nästan 20 min på mig innan jag skulle gå till bussen! Inte vanligt för att vara jag. Så jag busade och gosade med hundarna den tiden och gick ut och kissdade de. Italienskan var slapp, vi såg film och fick sluta tidigare, älska Livia massor som har lovat att vi ska ta det lugnt med tanke på allt annat vi har i skolan!! Lunch och sen geografi, sen slutade jag! Si där. Hann med 2 bussen och fick gå hem i spöregnet! Superkul, verkligen.
Gick ut en kortis med hundarna sen slängde jag mig i soffan framför Tyra Banks två program i rad och myste med hundarna, slumrade till en stund också. Tog bussen in till stan med Emma och mötte upp Ewe. Jag köpte en bikini överdel idag! Jag tyckte den var söt och så vill jag ha många =) Den gick bara på 80 kr dessutom, tror den är från last year faktiskt. Strosade runt lite sen satte vi oss på Subway för Ewe skulle äta. Gick bort till dansen och körde tills svetten rann. Var hemma kvart i 10 kanske.

Har nattat mig och tänkte snart sova. Jag önskar man kunde göra allt plugg i sömnen, så man slapp det! Och jag önskar jag vore ett supersmart geni, men icke... Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0