102

Blev styrka på idrotten imorse, har lessnat totalt på idrott och tyvärr ska vi ha det i 3an också! På psykologin fick vi se en film om fobier. Och självklart var det spindlar i filmen! Jag klarade knappt att titta på men jag försökte så gott jag kunde, men till slut var jag tvungen att gå ut därifrån! Jag kunde inte titta mer, var på väg att börja gråta för spindlarna var så äckliga! Jaa, jag har en enormt stor fobi för spindlar... På håltimmen satt jag med hela SPE07E och spelade kort i korridoren och härjade. Mentala träningen blev slappare än vanligt då vi tittade på roliga klipp på youtube bland annat sen fick vi sluta. Åkte hem med mammsen. Åt middag sen var det bara att byta om så kom Jenny och hämtade mig.
Träningen gick jättebra. Vi seniorer körde ett nytt lyft med mig idag, jag börjar med att sitta i teddybear sen upp till elevator sen kastar de ner mig =D Blir superbra. Har duschat och mått dåligt inför allt plugg vi har och nu vill jag helst av allt bara sova så jag vaknar pigg imogon inför nationella!!

Efter det ska jag hem och äta lunch sen till vårdcentralen och ta andra livmoderhalscancer sprutan klockan 1!! Blir myskväll hos Jessica med henne Elin och Mia, grillning, spel och mys, blir nog en toppenkväll! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0