101

Goddagens!

Imorse var det lika med döden att kliva upp till skolan. Var så jävulskt trött och sen engelska nationella på det. Från halv 9 till 11. Ja gud vet hur det gick på det provet. Jag vet ärligt talat inte själv. Antingen bra eller helt åt pipsvängen, men jag är inte spec orolig!
Träffade Mia och så tog vi bussen hem, var hemma 12. Åt lunch sen iväg på vårdcentralen för spruta. Det gick jättebra, jag trodde jag skulle dö av smärta men inte då! Eller jo det gjorde ont men bara en kortis, jag fick lägga mig ner direkt så jag inte svimma och se där, det gjorde jag inte;) Tog 10 minuter sen for vi hem igen.

Tänkte plocka undan på rummet så får jag städa imorgon, orkar inte göra det idag! Klockan 5 ska jag möta mina vänner på Ica för lite shopping inför kvällen! Vi ska grilla och mysa och skratta till tusen. Så jag kommer befinna mig hos Jessica hela kvällen så ni vet :) Ha världens bästa fredag, solen skiner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0