100!!!

Till att börja med; Det är 100 dagar kvar till Ayia Napa! Snart sitter vi där på planet brudar =D

Har inte hunnit skriva nåt, varken igår när jag kom hem eller idag. Har haft fullt upp!
Igår blev det grillning hemma hos Jessica. Vi myste på till tusen, skrattade, skvallrade, spelade spel och kort. Till våran förvåning ringde Jenny vid halv 11 eller så och snart stog hon utanför dörren! Jättekul att hon kunde komma ändå =) Halv 1 bestämde vi oss för att bege oss hemåt, jag skulle ju trots allt upp tidigt idag! En ovanlig sak igår var att vi inte tittade nånting på tv eller film ;o Vi hade det supertrevligt ändå! Tack mina tjejer.

Imorse blev det tidig uppstigning och halv 10 for vi och hämtade Ewe sen in till stan. Vi strosade runt där, åt lite och 20 i 12 gick jag och Ewe till Hedbergska. Vi gjorde oss piratiga och peppade, nervösa som fan var vi! Som tur var så var vi inte ensam om det. Hjärtat klappade extra fort när vi stog där precis innan vi skulle in på scen. Men fy fan va kul det var =D Det gick skitbra, inga misstag eller så, allt gick som smort =D Så var dansen slut. Satt och kikade på alla andra skitduktiga dansare fram till pausen så for vi hem.

Har städat och fixat här på rummet för jag får finbesök ikväll ;) Höhö. Jag ska strax gå och möta Ewe och gå till Ica för att handla lite gotta inför kvällen =) Vi ska väl fisa på och mysa här hemma antar jag! Om inget annat dyker upp. Vi ska väl fira dels att Ewe fyllt år och sen att det är 100 dar kvar;) Haha.. Dock får hon presenten en annan dag! Nu ska jag kila, ha en bra lördag! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0