tidsfördriv så här på kvällen

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Det var nog Maria
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Tittade på Beck
4. Vad hände dig 1993? Jag var 2 år, hade nyss flyttat till klockarberget och lekte för fullt skulle jag tro
6. Tre ord varför du sist spydde? Jag mådde bajs
7. Vilken färg är din hårborste? Brons/Guld färgad
8. Vad köpte du sist? Det var nog godis
9. Vad fick du senast i present? Ehm, ingen aning
10. Vilken färg är din dörr? Alla dörrar i huset är vita
11. Var förvarar du dina pengar? Plånboken eller bankkortet
12. Hur var vädret igår? Hmm, mittemellan kanske?
13. Vart kramades du sist? På mitt rum
14. Vad ser du fram emot? Påsklovet, sommarlovet, sommaren, Ayia Napa, min 18års dag
15. Vad är 15? Åldern då du blir byxmyndig
16. Vilken skostorlek har du? 33. 34 om jag har tur
17. Vill du klippa dig? Nej  verkligen inte, men på torsdag smäller de
18. Är du över 25? Nej, men om 7 år. usssssssch
19. Pratar du mycket? För mycket ibland
20. Kollar du på O.C.? En gång i tiden, ja
21. Har ditt namn ett "x" i det? Nej
22. Känner du någon som heter Steve? Min käre vän Stephanie, Stew, Steve, Steven, Stewie. Kalla na vad du vill
23. Hittar du på egna ord? Kan hända, jag är påhittig
25. Är du en typiskt svartsjuk person? Det beror på situationen
26. Vad har du för mobil? En lila söt liten en
27. Vem ringde du sist? Maria
28. Biter du på naglarna? Nej fyfan, äckligt ju
29. Har du lockigt hår? På sommaren har jag det
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Lär väl bli våran egen GF
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Jag räknar bara in de bra människorna i mitt liv. Men snön och jag går inte bra ihop
32. Hur många gånger har du svurit idag? Har inte hållt räkningen, ledsen
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? Eller hur?
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nej
35. Ska du jobba imorgon? Som ett as i skolan, njaa tveksamt
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Vet inte, mamma kanske
37. Vad borde du göra nu? Sova
38. Har du något smeknamn? Nej, ge mig ett?!
39. Sover du mycket? Ja, rätt så
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Slumdog millionaire
41. Vad ska du göra på lördag? Har inte planerat så långt
42. När var du ute sist? Förra helgen
43. Har du gråtit idag? Nej
44. Är du en glad person? Oftast
45. Har du roligt nu? Njaa
46. Vad äter du helst? Vet ej, beror på suget för stunden
47. Vem var du med sist? Bortsett från familjen, Stephanie
48. Vad heter din mamma? Susanne
49. Vad är hela ditt namn? Petra Sofie Wiklund
50. Tycker du om någon just nu? Jag tycker om mina vänner. Men nån pojk; man vet aldrig med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0