tiden går fort

Veckorna går fort alltså! Redan onsdag imorgon, helt sinnes.

Tog 7 bussen in till stan förut, endast jag satt på bussen och sen busschaffisen då, lite creepy. Körde lite nytt och roligt på våran dans, körde lyft osv. Jag och Jenny åkte med Linda hem i hennes epa. Hahaha va ful jag kände mig. Satt i Jennys knä hela vägen och vi sjöng (läs:skrek) i kör till I love rock'n'roll och bilen dunkade fram, hua ligen. Blev en långdusch när jag kom hem, massagestrålarna i ryggen och nacken är supersköna!!! 

Imorgon är det en lång skoldag, och som alltid har jag ett stort hål där innan sista timmen, suger stenhårt. Sen på kvällen har jag streetdance, jag orkar inte.. Det har börjat blivit trist, tråkigt nog.

Sitter och tittar på That's Amore på MTV, ganska töntigt, VÄLDIGT wannabe Tila Tequila, men det var ju A Double Shot At Love också. Jaja, Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0