nu äre kvällen

Aaah, shit pommes frites. Jag har inte använt mina glasögon på huuur länge som helst, speciellt inte de jag har här hemma. Jag har ju ett par på skolan och ett par hemma, asbra. Men nu kände jag att det var på tiden, så här sitter jag med mina glajjor och tycker det är superskönt, har saknat de;o Sick..

Jaja, Steff kom hit efter att jag sagt att vi skulle baka kladdkaka =D Yes sa jag. Så hon kom, vi började utreda underverk i köket och vips, en halvtimme senare hade vi våran kladdkaka framför oss. Lyckad blev det! Dock åt jag för mycket så jag mådde illa och fick ont i huvudet. Har ärvt det av farmor... När hon äter för mycket choklad (mörk), så får hon migrän den stackran! Och jag har fått det efter henne.. Iaf så satt vi och kikade på lite tv sen gick vi och googlade en massa på Ayia Napa =D Så jäääääävla peppade!!!! Blev lite mer tv och snack och för inte allt för längesen lämnade hon huset mitt.

Har gjort kvällsfika och ska slå på en film! Mums. Godnatt

Ps. JAG SAKNAR DIG ERIKA!!!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0