later that night...

HEHE, jag är hemma. Blev en tidig kväll för min del.
For till Emma till halv 7, tjejerna kom och det blev middag och efterrätt. Riktigt gott var det =D Satt och smådrack, eller iaf jag haha, vi speladeParty-Alias och ölspel. Sen bestämde brudarna för att dra till krogen och då kände jag att jag inte orkade dra till stan, jag hade knappt druckit något, var inte värt det;) Så när de gick iväg så gick jag åt andra hållet för att Osman och Mia skulle hämta mig, dock tog det en kvart innan de kom och ja det var rätt kallt ute och inte speciellt kul att stå ensam på kvällen i Bredsan, haha. Aja var väl hemma halv 12 och nu ligger jag i sängen och knaprar på popcorn och kikar på tv. Trött är jag också

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0