inte bra

Igår ringde farmor och berättade att min kussiluss Cicci hade spelat match och stukat foten och när hon var påväg därifrån så var golvet snett och så hade hon ramlat och slagit i armbågen. Tydligen så var det nåt illa, vad vet jag inte, men idag skulle hon operera armbågen!! Fy farao säger jag bara. Och jag vet att du läser bloggen Cicci, kanske inte för tillfället eftersom du kanske inte är på topp, men jag hoppas att allt gick bra och att du mår bättre! =D Sluta skräms sådär dumbulle. Du kan ju höra av dig på nå vis så man vet att du lever;) Hehe

Hela kvällen har jag klunkat i mig stekhett té. Det gör ont så in i bomben i min hals, vill helst inte svälja, MEN. Imorgon är det affrodance och den vill jag inte missa =D Så jävla kul. Så jag pallrar mig dit och skakar loss och sen får jag ta skiten efteråt(Y) Efter affron ska jag ner på stan och lämna tillbaka en tröja och ett par strumpisar från Gina som jag fick av mamma i fredags=) Tröjan var för stor (observera att tröjan var storlek XS) och strumpisar känner jag att jag inte kommer använda. Sen ska jag hem och tjäna lite kosing! VART TAR MINA PENGAR VÄGEN!!?? Helt sick ju..

Jaja, ska väl vira en halsduk runt halsen och knapra halstabletter ett tag framöver nu;) Godnatt

Lonely-girl på dansgolvet? =D Steff ser dock inte ut att gilla mina moves....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0