166

Ligger och myser med världens gosigaste Stella. Dock kraffsar hon på mig för hon vill att jag ska klia henne, men jag orkar inte..

Igår efter att jag varit hos farmor for jag ju till Ljusta. Där blev det massa mys, Mia & Klara, Buzz-spelande, kuddkrig och lite annat smått och gott =) Ett perfekt pjamasparty! Det var alltså jag, Märit, Matilda och Steff som var där. Runt 4 la vi oss men jag hade snuskigt svårt för att sova... Somnade väl runt 5 och vaknade till då och då. 11 klev vi upp, plockade undan, gjorde oss klar och åt frukost. 12 kom Lillens mamma och skjutsade oss till stan och vi tog bussen hem. När jag kom hem började jag städa huset direkt, för att bli klar så fort som möjligt. Så kommer pappa hem inte så långt efter mig och säger att vi ska ut och övningsköra! Så vi hoppade in i bilen och körde iväg, rätt kul vare! Körde på vanlig väg, krokig väg, växlade och vände och snurrade och hade oss. Jag gjorde det bra ifrån mig för att aldrig ha kört förut!

Nu har jag nästan städat klart, har 2 rum kvar. Men jag är dödstrött så det får bli imorgon! Ska förresten på Yoga med Steff och Anna imorgon klockan 10 =) Längtar faktiskt. Sen ska jag gå och lämna CV på ett ställe. Hoppas jag får jobb där! Mamma hade iaf varit och pratat med en som vi känner där och hon sa att jag skulle komma förbi och prata med henne, låter possitivt =)

Ikväll ska jag bara vara hemma och tjocka för mig själv, är inte så pigg på annat! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0