163

Sitter och rå läser min engelska bok, en väldigt konstig bok. Har tagit en paus för jag inte orkar läsa. Dock måste jag läsa rätt mycket mer och sen skriva en äcklig logg bok om den och skicka in till Lena, KUL.

Ja en till "kul" grej var ju att jag klev upp, duschade och gjorde mig klar, åkte till skolan för att ha geografi men då kommer inte Johan? Så gick hela klassen och pratade med Lena för att vi skulle få vara ledig från engelskan och konstigt nog fick vi det!! Big surprise. Så jag struttade ner på stan med Ida Emma och Marie för att sedan ta 11 bussen hem. Åt lunch och satte mig med engelska boken, dock somnade jag bara efter en liten stund och vaknade en och en halv timme senare, mycket skönt. Maria kom hem och började laga mat, köttbullar och spagetti. Mamma och pappa jobbar sent så de kommer inte än på ett tag. Ne nu jävlar måste jag ta mig i kragen och läsa klart boken!!

Sist men inte minst! Fick ett samtal från Tessan för ett tag sen och jag har bara en sak att säga; GRATTIS TILL KÖRKORTET GULLET!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0