162

Kvällen igår blev inte som jag tänkt mig! Låg och tittade på tv, var slapp som fan. Och sen all of a sudden ringer Emma i stor panik och är på väg hem från Canada. Så jag fick slänga på mig träningskläder, fixa skjuts och sen åka in till stan och träna småtjejerna i cheerleading. Med mig hade jag Jonna och Linda. Två timmar spenderade vi med de, lite jobbiga tjejer fanns det dock.. Pappa kom och hämtade oss så blev det kvällsfika, läsa bok och skriva loggbok SEN fick jag sova.

Tidig uppgång imorse, klarade mig genom skoldagen och fick skjuts hem av Tessan afterwards! Nu sitter jag här med huvudvärk och är trött, känns lite tungt. Ikväll är det träning! Finally.

Toodles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0