161

Goddag!

Igår gick jag in på FC för att kika ifall jag fått nåt mejl och titt på fan. Johan har skrivit att geografin är inställd?! Det innebär en jobbig dag för mig. Så imorse for jag in och hade Italienska sen hade jag hål fram till 10 över 3, alltså nästan 4 timmars hål! Men på lunchen gick jag och Steff och tränade och när hon kilade iväg på lektion gick jag på stan i min ensamhet. Halv 3 gick jag tillbaka till skolan och satt med klassen på matten. FEBn var snuskigt seg, jag var både trött och hungrig, ingen hit på FEB lektionerna. Tog halv 5 bussen hem och nu ligger jag i sängen, trött som en gnu!

Har egentligen streetdance ikväll men jag orkar inte/har ingen lust att gå på den, så Ewe skulle också skita i den ;P hehe. Så ikväll blir det bara lugnt!

Imorgon går jag till klockan 2 sen har jag heeeeelg! Så jävla skönt =D Juste, mamma och pappa åker till Åre imorgon och kommer hem på söndag! Topppen(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0