159

Goddagens

Håller på och fixar och donar som en galning här hemma. Ringer runt och tittar runt och grejar inför kvällen! ;P Hualigen.. Igår blev det som sagt varma mackor, godis och hårfärgning på Steff. Dock blev det inte alltför stor skillnad på utväxten sen fick hon inte ljusblondt hår heller. Men det fixar hon till idag! Vi började kika på Date Movie, en av jordens fulaste filmer, haha! Dock blev vi för trötta och somnade efter 26 minuter in i filmen. Vaknade kvart över 10 imorse, åt en megafrukost, i min mening, och så gjorde hon sig klar och gick till bussen halv 12.

Sen dess har jag tvättat två tvättar och ska strax i med en tredje (!), varit ut med hundarna på en halvtimmes prommis och så ska jag städa mitt rum nu. Känns toppen faktiskt ;) Just nu har Alice lagt sig längs min rygg och trycker hennes rygg mot min, hon är så mysig den skiten. Hon börjar förresten bli grå i pälsen nu! Hon har ju skiftat svart/brun nu men hennes riktiga färg ska vara grå och hennes rumpa, svans och lite av öronen och ansiktet har börjat övergå till grått nu ;) Söt är hon, oja!

Ikväll bär det av till Malin för partey! Dit ska jag med Steff, Ewe och Tessan! Hoppas på en dunderkväll. ADIOS

Ps. Grattis Teddy, 20 år! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0