158

Ojoj vilken kväll!!

Tjejerna kom till mig och jag fick panikfärga om Steffs hår så det blev bra igen. Jag sminkade Ewe och så tjattrade vi lite och vid halv 10 for vi till Malin. Där var det massa folk och vi sjöng en massa massa singstar tills rösterna inte längre bar! Dansade och läskade. Jag hade supertrevligt, TILLS alla började dra mot krogen. Kul sa vi som inte kommer in där, så runt halv 1 så drog vi oss mot stan. Gick på Subway där tjejerna tog en nattmacka och jag satt typ och sov, blev erbjuden en halv macka av en tjej och jag sa nej?! Dumt gjort av mig, men jag var verkligen inte sugen då, haha. Vi mötte upp Nisse så for vi till Oskar. Där blev det afterparty som började glatt i köket och slutade i vardagsrummet, utslagna. Jag var så äckligt trött! Fast det var vi nog alla. Nisse kom och hämtade oss halv 4 och jag slocknade direkt jag la mig i sängen.

4 timmar senare ringde klockan och det var bara att kliva upp. Packade väskan och åt frukost. Närmare halv 10 kom familjen Röding och hämtade mig, nästa hållplats var paradisbadet. På vägen dit hade jag ont i huvudet och var inte så pigg men fick en Energi Drink av Ullis så det blev bättre. På paradisbadet var det superkul. Vi åkte sjuhelvetes mycket rutschkana så vi fick blåmärken överallt, jag fick tillochmed en litet köttsår på armbågen och mina höfter är blåa. En mindre rolig insident sista gången vi åkte var att vi åkte in i en neger och fastnade där med honom och åkte hela vägen ner med han, verkligen inte kul. Åt god mat och skrattade så vi fick magrutor. På vägen hem blev det godisstopp på statoil och sen sov jag mesta delen hem, alla var helt slut.

Ikväll är jag heeeelt ensam i huset med hundarna. Maria är på party med Emilia. Jag hatar att vara ensam hemma så här på kvällen, uuusch. Så kom gärna och gör mig sällskap!!!!! Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0