157

Hallå där
Igår gjorde jag som sagt ingenting, låg och tittade på tv och film med hundarna, la mig vid 2 nån gång. Klev upp halv 11 imorse och började med skink och ostmacka och ägg till frukost sen satte jag igång och städade mitt rum, satte igång en tvätt och strök lite kläder. Känner mig som en liten mamma, haha.

Nu ligger jag och lyssnar på Veronica Maggio, älskar hennes röst. Om cirkus en timme kommer mamma och pappa hem, då blir det skräpmat! De skulle köpa med sig hem =D Känns bra sådär på ångestdagen.

På tal om ångest... Jag måste läsa min engelska bok och skriva ännu en logg... Känns tungt! Men en bra sak är att jag fick högsta betyg (dock var betygen från IG till OK+, men ändå?!) på min första logg så det känns bra! Bara att fortsätta på samma spår då. Great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0