153

Mycket dålig dag! Mycket dålig

Började med att försova mig så låg jag kvar ett tag till. For in till engelskan där jag egentligen inte behövde vara på för jag hade inget att göra, men aja. På lunchen spelade vi lite hjärter 7 och efter cirka 4 förluster så slutade jag på topp, haha. Så var det dags för psykologi, på väg till italienskan fick vi reda på att Livia är sjuk och kommer tillbaka på torsdag vilket innebär ingen italienska idag och ingen imorgon --> inget prov!!! WOHO. hehe

Gick ner på stan för att kika om Steff kunde byta hennes skinnjacka. Jag upptäckte ett stort hål i hennes jacka, efter en och en halv månad typ och hon har knappt använt den, ganska dåligt ja! Men de skulle försöka laga den annars får hon pengarna tillbaka som tur är.

Ikväll är det träning =D Ska köra hårt hade jag tänkt, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0