152

Good evening!

Fick sova till 10 imorse! Superduper skönt. Klev upp och duschade, gjorde mig klar, åt frukost och gick ut med hundarna en sväng. Började kvart över 12 med geografi, jobbade som fan, sen hade jag min en och en halv timmes håltimme då jag gick runt på stan i min ensamhet. Nästa onsdag ska jag ta med mig träningskläder, helt klart! Sen på företagsekonomin var jag och Emma var slöa för att jobba hårt. For hem med mamma och åt lax till middag! Mums.

For in till träning med Ewe, dansade som galningar och fick reda på att vi skulle ha filmtemat; Pirates of the carrabien =D Haha, asskön musik. Uppvisning 9 eller 10 maj på Hedbergska, be there!

Imorgon blir en superlång dag. 10.10 - 16.20 plus en timmes hål där innan sista lektionen. Funderar på att gå och löpa lite på ego då, så jag har något att göra. Sen ska jag stanna i stan och äta sen på 2 timmars träning.

Förresten körde vi superroliga och nya lyft igår! Bilder kommer så fort jag fått de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0