149

I'm back on track!

Sen sist jag skrev har jag inte gjort så mycket. Jenny kom och hämtade mig runt halv 7 i torsdags så for vi in till träningen, jag skulle egentligen inte träna men vafan tror jag? Tränade först juniorerna och visade de våra nya lyft sen körde vi på med våran egen träning när Emma kom. Igår var det skola, trist as always. Blev lite kortspel, Adam hoppade också in men han sög, ful han är. Tog halv 2 bussen hem med Mia så började jag städa lite smått. Skulle egentligen på party med tjejerna men det blev inget av för min del. Var inte på humör! Så jag for istället och köpte lite godis och satt med mamma, Mia och våran granne Erica och tittade på tv, åt gotta och pratade en massa. Mysigt var det! La mig runt 1 nån gång.

Uppstigning halv 12 idag. Havregrynsgröt har blivit en standard till frukost, en mycket bra sådan. Har städat klart det sista och har kikat på lite avsnitt på MTV. Tonight ska jag nog vara med Steff, hon är ju långt ut åt helvete just nu på kalas;) Höhö. Ring mig sen cp

IAF! Så igår fick vi reda på att på torsdag, nu i veckan, ska Cubus ha VIP kväll och de ska ha modevisning, och vi i mitt cheerleading lag ska vara deras modeller =D Den ni! Haha, jag kan ju inte direkt säga att vi ser ut som modeller i mitt lag eller vi har ju Jenny och Frida, men vafan det ska bli kul :D Dock ska jag till frissan och klippa mig och göra slingor klockan 16.00 på torsdag!! Vi ska träffas på Cubus 18.30 och tänk om jag inte gillar håret;o Gaaah, då får jag panik. AJA vi får väl se! Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0