148

Godmorgon!

Igår blev det Robinsson och American Pie 2 tittande uppe hos Stephanie med smörpopcorn för min del! Halv 12 kom mamma och hämtade mig. Slog på timern på teven och MTV så somnade jag till bra musik. Vaknade nån gång vid 10 imorse och låg och drog mig. Har busat med småtjejerna lite, de är så söööta nu när mamma klippt de =D De ser ut som små valpar igen, fast Alice är ju valp, men ändå. Skitsöta är de iaf!

Idag blir det bara lugnt, måste bara läsa engelska boken och skriva loggbok. Men det lär jag göra ikväll som vanligt. Denna vecka blir en lite hektisk vecka, blandat med träningar och plugg!!

Måndag - PLUGG, italienska(?) och företagsekonomi
Tisdag - PLUGG, 7bussen till stan för träning, hemma vid 10, PLUGG
Onsdag - PLUGG, gymnastikträning 7-9 på birstahov, PLUGG
Torsdag - Klipptid 4, modevisning halv 7, hemma ?, PLUGG

Så jävla jobbigt. Dessutom börjar jag halv 9 på onsdag då jag egentligen ska börja 10.10, fyfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0