147

Imorse var jag dödstrött första lektionen. Såg en film om El Niño katastrofen och så somnade jag.. Drömde att jag designade kläder =D Skitkul var det. Sen var det lunch, vi spelade kort, 7an som vanligt =) Info Layout stog näst på tur och då fick vi veta att vi inte hade nån engelska! Jag gjorde ett glädjeskutt eftersom det innebar att jag fick sluta 13.40.

Min eftermiddag har jag spenderat i sängen. Kikat på tv, datorn och pluggat, plus en jättegod middag på det! Kyckling invirat i bacon i nån supergod sås! Mums

Ikväll har jag blivit bjuden på filmkväll men jag dissade det erbjudandet. Måste plugga sen så ska jag äta kvällsfika med syster;) Det händer inte ofta. See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0