146

God kväll.

Igår somnade jag innan klockan 11 så när jag klev upp klockan 7 var jag rädd utvilad, blev dock lite trött på bussen. Fick lyssna om stress och prestationsångest på mentala träningen sen hade vi avslappning. Efter det hade vi lite mer än 3 timmars hål... Så jag och Emma väntade på lunchen, åt väl en tugga sen gick vi på Waynes. Jag tog morotskaka och Emma tog en bagel. Så jävla gott var det. Satt och pratade en massa och senare kom Marie och Matte. Mötte upp Steff och gick till Psykologin, gjorde inte ett piss sen var det Italienska. Jobbade på rätt bra sen tog jag halv 4 bussen hem. Träffade Fisen och Elin på bussen, trevligt sällskap=)

Jenny kom och hämtade mig halv 7, vi for och hämtade ut hennes körkort sen på träningen. Idag körde vi ramsan och dansen och lyft. Var väl hemma kvart över 9. Har precis fikat lite och ska nu hoppa i säng och se en film =)

Imorgon har vi Italienska sen ska jag till stan på lunchen och pröva ut kläder på Cubus till modevisningen. Superkul! Hoppas jag får nåt snyggt;) Sen ska vi lyssna/titta på Framtidsresan resten av dan. Sen är det gymnastik på kvällen, jag längtar! =D

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0