145

Hejhopp

Imorse fick jag skjuts in till skolan av pappa. Skönt som fan så man slapp bussen. Hade italienska där vi fick sluta tidigare så åt lunch sen gick jag ner till stan med Steff och Olivia. Jag gick och provade kläder på Cubus och de strosade runt. Och ja jag kan ju säga så här, kläderna jag hade på mig skulle jag inte direkt gå och köpa själv men whatever! Jag ska ju bara visa upp de=) Fast jeansen var rätt snygga. Fårse hur allt ser ut imorgon, förhoppningsvis bra. Från halv 1 till 3 så hade vi Framtidsresan. Jag trodde vi skulle sitta och lyssna hela tiden men vi gick till olika stationer och gjorde olika saker. Min grupp vann båda tävlingarna och har nu två träd i Afrika ;) Den ni, hoho. Jag och Emma sprang och kissade och sen sprang vi till bussen på 5 min, det gjorde vi bra tyckte vi.

Jag var vrålhungrig när jag kom hem så jag och Maria rörde ihop smet och gjorde våfflor med glass =D As jävla gott blev det. Om 20 minuter kommer Jenny och hämtar mig så ska vi ut till Birsta hov för gymnastik träning. Skitkul ska det bli =) Måste gå och byta om nu. Adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0