144

Hallå!

Imorse på idrotten så spelade de andra innebandy medans jag var i gymmet och lallade runt med Steff, Emma och Anna. Lika bra det eftersom jag inte tycker innebandy är så kul, iaf inte på skolan!! God lunch var det, potatisgratäng och nå kött aktigt. Hade psykologi sen slutade jag. Satt i datasalen och spelad kort med tjejerna sen kom Emma Stone och nördade lite vid datorn med mig sen gick jag och åt med Jessica Elin Malin och Josefine. For upp till Bosvedjan till frissan. Och jag måste säga! JAG ÄLSKAR KATTIS!!!! =D Fyfan vad jag är nöjd med håret, har aldrig varit det förut! Sick ju. Aa, riktigt nöjd är jag. Satt mellan 4 och halv 6. Mamma och Mia kom och hämtade mig, skjutsade mig till Cubus där jag mötte upp Jenny. Träffade även min kusin och moster där =D Vi fixade oss inför modevisningen, tog cirka en timme tror jag. Väl uppe så gick det jättebra med gången och allt var det var. Dock var det inte jättemycket folk där eftersom EMD, Markoolio och nån mer är på Birsta och sjunger... Haha. Jaja jag köpte iaf ett par jeans! De jag hade på mig på visningen fast en storlek mindre. Så nu har jag sytt upp de så de passar mig. Man fick även massa snacks oså, OCH gratis mascara. Så jag raffade åt mig två stycken, de var från Maybelline tror jag. Skitbra! Halv 9 åkte vi hem därifrån.

Sydde upp byxorna nästan direkt osså har jag stått och tittat på mig själv i spegeln rätt mycket ;) Haha.. Love my hair! Ne nu ni ska jag sova, imorn är det heeelg! Godnatt

Kommentarer
Postat av: emma

du blev aaaaaaaaaas fiiiiiin i håret

2009-03-27 @ 16:21:20
URL: http://enordin.blogg.se/
Postat av: Petra

tack mitt hjärtegull :D

2009-03-27 @ 16:24:33
URL: http://pswiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0