140

Ojojoj! Dagarna bara rusar förbi;)

Imorse blev det tidigare uppgång än vanligt på måndagar, for in och hade utvecklingssamtal, gick superbra. Hade INGEN ogiltlig frånvaro, den ni! Tog upp lite saker om en viss person i klassen också ;) Geografi stog näst på schemat och där bildade vi grupper till en redovisning vi ska ha snart. Jag är med Emma och Ida och vi ska undervisa om Stäppklimat ;P Vi får väl se hur det går. Äcklig lunch sen var det Info Layout. Där blev jag klar med mitt arbete som egentligen ska lämnas in efter påsk! Känns bra. Dock måste jag göra en framsida men det går fort. Efter det åkte jag hem för jag hade så ont i magen, känns som mensvärk fast jag har inte mens? Riktigt jobbigt. Så när jag kom hem värmde jag en värmekudde, la den på magen och vilade framför Tyra Banks show. Mycket bättre nu!

Nu måste jag sätta mig och plugga lite italienska och företagsekonomi. Prov imorgon och onsdag, fy farao!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0