139

Tjosan i trosan mina vänner

Imorse när jag klev upp var jag ändå rätt pigg men det ändrades snabbt på bussen.. Var superskönt med avslappning och jag ville bara vila vidare. Letade efter fakta om de tre författarna som skrivit min engelskabok. Fick först damp för jag hittade ingen information men det var då som vi fick reda på att det var 3 personer. På boken stog det Stewart Weisman Brigg så jag och Märit trodde det var en och samma person men icke, det var 3 personers efternamn, si där! Jaja lunchen var äcklig och vi spelade kort hela rasten. Lekte lite på psykologin. Hade stolarna i en ring med en stol mindre så skulle man förflytta sig om frågan stämde in på en själv och jaa, jag kastade mig framför min lärare så jag fick stolen och hon fick stå i mitten =D Haha, stackars lilla tant. Gjorde italienska provet på tjugo minuter sen gick jag ner på stan med Emelie. Köpte två nagellack, ett svart och ett asfränt mörkblåttskimmer aktigt ;) Tog 3 bussen hem och fick sällskap av Emma fram till Bredsand, mycket roligare nu när hon börjat tagit Njurundabussen, hoho. Åt middag för inte så längesen, biffar i sås och lökskivor och ris, ligger nu i sängen suuuuupertrött. Har pluggat in lite formler i hjärnan och om lite mindre än en timme kommer Jenny hit så tar vi våran bil till stan, träningsdags.

Ligger verkligen apdåligt med nacken just nu, Marie du kan räkna med att du får massera mig imorgon, for sure! Nu ska jag kika på lite serier och hoppas att det inte är sorgligt så man kommer kolsvart under ögonen till träningen. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0