tjejkväll

Jag och Steff gled iväg med cykeln till Ica för att möta Ida. Vi märkte ganska snabbt att maten skulle bli väldigt dyr så vi väntade in Matilda och åt skrovmål på Bommen grillen istället! Riktigt gott. Sen vandrade vi hem till mig, satt och kikade i gamla skolkataloger (en klassiker) och pratade. Spelade Upp till bevis och sen kom Emma! Satt och pratade och så spelade de fyra Party Alias. Jag är ganska less på mina spel så jag orkade inte vara med. Åt godis och lyssnade på musik. Blev även en traditionell sjuan där. Halv 12 åkte de hem till sig. Tack tjejer, jag hade jättekul!

Nu ska jag kika lite på tv och försöka somna i tid ikväll! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0