sommartider

Fem dagar kvar! Sen har jag sommarlov! Fy farao vilken känsla. Jag längtar nåt så kopiöst. Detta sommarlovet kommer bli toppen! Ensam hemma nästan hela första veckan, man solar, badar och njuter, gatufesten, jobb 3 veckor i mitten, chilla och sen en vecka i Cypern. Kan nog inte bli så mycket bättre! Mitt sista sommarlov.

Jag känner att jag måste skaffa ett extrajobb. Jag är verkligen i behov av det! Jag ska som sagt flytta till Stockholm när jag tagit studenten och gå Makeup-artist utbildning där som går på 43.000 kr. Det är ju en del att skrapa ihop! Vill helst inte låna allt, det blir bara jobbigt i framtiden. Så jag måste vara allert till sommarn med letandet.

Jag har iaf spenderat kvällen hemma hos Olivia! Jag och Steff kom dit lite tidigare än de andra och kikade på tv med de två Oliviorna. När alla kommit blev det fotboll, presentöppning, äta gotta, en jävla massa fotografering och dans o sång till tusen! Hade jätteskoj =D Halv 11 hämtade mamma oss för brudarna skulle på krogen=)

Nu ligger jag hemma i sängen och ser nån film. Jättekonstig på TV4+. Ska väl sova snart, är trött som en gris.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0