rip therese johansson rojo

Det är sjukt hur folk kan vara så idiotiska, hur man kan handla så hårt pga svartsjuka och avundsjuka? Att man kan gå så långt att mörda en helt oskyldig tjej för sådana små saker? Hon hade inte gjort minsta lilla fluga förnäm.
När jag läser om mordet på Therese Johansson Rojo så börjar jag gråta. Jag läser hennes blogg och hennes vänners bloggar. Jag sörjer med de.
Detta kan ju hända vem som helst? Tänk om det skulle hända mig? Att nån av mina närmsta vänner blir mördad? Jag vet inte hur fan jag skulle klara mig. Jag har varit med om två nära dödsfall, men inget av de är mord. Mord är något helt annat, något helt sjukt. Sinnesjuka människor gör sådant. Jag finner inga ord.

Läs Therese vänners blogg om hur de klarar sig vidare i livet,
 http://minneavtherese.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0