natti natti

Godkväll.
Har inte gått att skriva här idag för hela inlägget försvann när man publicerade och blablabla. Så jag testar nu!

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Varit förbi hos farmor och farfar och ätit thaimat och jordgubbar och glass. Gott gott. Sen har jag bara degat på här hemma. Jag och Oskar försökte ta oss till svartvik men han snålade och ville inte skjutsa mig på cykel dit.. Haha så det blev inge av. Har kikat på tv med syster istället.

Nu ligger jag och väntar på att tvättmaskinen ska gå klart så jag kan hänga tvätten och krypa ner i sängen.

En liten pinsam sak som hände på bommen grillen idag. Vi satt och väntade på maten och så bläddrade jag igenom en Apollo katalog.
Jag: Jag vill till Väst Indien, det är asfint där! 
Mia: Nee jag vill till Asien.
Jag: Men va?Till tjingarna(kineserna)!?

Sen kom vi ju på att det jobbar thailänderna där och då brast vi ut i skratt. Jag hoppas de inte hörde! Haha. Annars, FÖRLÅT! Hehe.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0