när kommer solen?

God afton.

-Jag somnade inte förrän halv 4 igår så jag var dödstrött imorse. Klev upp kvart över 12 för att hinna duscha oså innan Jenny och Serva skulle komma vid 1. Sen sa Mia att de skulle komma vid 2 så jag hade kunna sovit längre... Typiskt! När de kom började vi baka oså. Spelade kubb medans kakan var i ugnen. Sen gjorde vi mat och åt nå jordgubbskaka och kladdkaka till efterrätt. Nu är jag dödstrött igen. Vill bara lägga mig och sova. På nedervåningen sitter Mia, Serva och Jenny och pratar och kikar runt på youtube. Dessa flickor lär stanna här ett tag till iaf, kanske hela kvällen, vad vet jag. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Sova kanske? Aa känns som en bra idé.

-Fick reda på en sak igår, som jag inte blev glad över! Fick mest damp. Men vad gör man?

-Imorgon kommer mina underbara klass tjejer (förutom Marie....) hit =D Vi ska laga middag och mysa! Det gillar jag starkt. Jag gillar mina tjejer starkt.

-Btw, Malin hörde av sig och sa att allting gott bra, sicken tur! :) Nu måste du bara lägga till mig på Skype så vi kan prata där!! ;) Puss på dig.

-Ska kila ner till girlsen nu. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0