myskväll

Mötte upp Fia och Malin på statoil och köpte gotta! Gick hem till mig, kikade igenom gamla skolkataloger och skrattade åt hur ful vi var =D Efter ett tag anlände också Rikard. Vi babblade på och åt gotta, kikade på Talang osv. Snackade om roliga saker som kommer hända i futuren! =D Sen spelade vi Upp till bevis. Jag och Malin mot turtur duvorna! Jag och Malin vann stort, hann gå ett och ett halvt varv innan Rikard och Fia kom i mål, haha sorry guys=D Halv 11 var de tvungen att åka, så jag är nu ensam!

Imorgon ska jag skicka in en enkät om min mobil, den ska in på lagning! För er som inte vet så är det ingen mening att ringa mig. Jag hör inte vad ni säger men ni hör mig=) Satt ser ingen större mening med det då. Smsa istället! Har gratis sms till sista augusti nu, toppen!


Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0