mysigt

Gästerna kom runt 4, dock åt vi inte förrän halv 7! De andra åt silltårta innan, men inte jag inte. Blev jordgubbar och grädde och glass till efterrätt! Dödsmätt var man. Jag Sara och Mia satte oss och kikade på tv och åt gotta men snart kom Victor och erövrade tv:n. Så vi satt och kikade på Brum gaaanska länge;) Gav lillgrabben lite godis och chips, hans lilla mage tål ju inte så mycket! Sen skulle han hem och sova. Så vi satt ute och pratade sen gick vi över till Erica och satte oss där. Blev en jädrans massa prat. Halv 1 begav vi oss åt varsitt håll!

Hela dagen har jag varit jättesliten! Sett ut som hej kom och hjälp mig och varit dödstrött. Hela kvällen var jag också det. Men självklart så försvann det nu när jag ska sova.. Så nu måste jag läsa en bok eller så för att somna. Men jag tror att när jag väl lägger ner huvudet på kudden så lär jag somna! Så det ska jag prova nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0