godnatt

Sverige vann som sagt mot Malta med 4-0, inte helt oväntat. De kunde och borde ha vunnit med fler mål och det har ju varit suveränt för då hade de haft fler poäng än Portugal som ligger på samma poäng men har mer mål gjorda.

Iaf så var jag Maria och mamma över till grannarna förut. Drack thé och åt kakor. Eller jag åt inga, hade fikat tillräcklig denna dag/vecka! Lille Viktor satt såklart och kikade på Ice Age och skulle berätta massa för mig, go grabben=D Sen blev det sura miner när han skulle sova..

Har kikat på diverse tv program, duschat, målat naglarna hallonrosa och krypit ner i säng. Det är min väg till sängen denna kväll.

Imorgon blir det 08.20 bussen till stan för att kika på Guldtrofén. Alltid lika jobbigt att kliva upp tidigt men detta blir den sista tidiga uppgången på länge! Känns otroligt skönt.

Godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0