........

FYFAN!!!!!!
Det första jag ser när jag klickar in på bilddagboken är en fet jävla spindel med spinkiga ben på en fet jävla bild rakt framför mina ögon. Jag väntar två bilder till för att slippa denna bild igen och loggar in. Men då ploppar samma jävla bild upp igen!? Då kände jag hur ögonen fylldes med tårar.

Ni kan alla tycka att jag är jätte löjlig men det skiter jag i! Jag kan inte hjälpa det. Jag vill grina och springa så långt bort som möjligt när jag ser en spindel. Bara ordet spindel gör att jag ryser. Sjukt äckliga är de! Det är inte det att jag tror att de är farliga (för sånna finns ju typ inte i Sverige, det vet jag!), utan det är att de är så otroligt jävla äckliga och snabba och fula. Det är det som skrämmer mig. Fy faaaan vad jag hatar spindlar. Kan börja gråta nu när jag tänker på de!

Som jag sa när Erika ställde frågan; Vad skulle du helst göra, Ligga i en säng full med spindlar eller hoppa fallskärm? Mitt svar var: Jag skulle hellre hoppa utan fallskärm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0