äckligt..

Fy fan. Vad det är varmt här. Det är kokhett på mitt rum! Jag sitter näck här utan täcke och har fläkten på och en kall blöt handduk men ändå är det varmt? Nånting är fel!

Har legat ute och stekt hela dagen i solen. Galet skönt. Farmor var på besök också. Åt grillat till middag, mumma. Tog en dusch och sen stog Fia och Steff och plingade på. Vi såg film, babblade, spelade kort och svettades. Det var nästan så att svetten rann på oss. Så vi begav oss ut och spelade kubb. Jag och Fia kickade some ass på Steff. Haha;) TWICE! Efter det tog de mopezarna hem och jag gick hem till mig.

Nu sitter jag här i värmen och svettas.. Finns inget bra på tv, så ska väl kika om det finns nån bra film att ladda hem.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0