77

God kväll.

For in till geografin för att prata om onsdag då vi ska paddla. Ganska onödigt för det tog väl 20 minuter på sin höjd sen fick vi lunch. Gick ner på stan i solen med tjejerna i klassen, jag köpte ett jättefint linne! Sen mötte vi Emma Joel och Tessan som vi satte oss vid fontänen med och åt glass! Supermysigt tills det kom en massa demonstranter från Somalia och skrek. Ja, jag blev rädd. 
Gick tillbaka till skolan och hade engelska redovisningen, gick skitbra! Lena tyckte våran talkshow var fenomenal! Skitbra. Fick också reda på eng nationella, VG sammanlagt blev det. Det duger gott och väl eftersom jag inte engagerade mig.

Imorgon är det ekonomernas dag! Då ska vi ge gärnet SPE07A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0