76

Imorse kändes det jobbigt att se ut som ett emo på bussen men whatever. Lyssnade på en otroligt tråkig föreläsning, tyvärr Kent, men det var tråkigt! Varken fyrkampen eller brännbollen gick så bra som vi trott men vafan:D Kul hade vi verkligen! Våran peppning var grymt bra. Haha. När jag och Ewe gick genom stan till bussen kändes det verkligen som att man blev uttittad! Haha, fick också höra av några att jag passade i rockstilen! Kanske dags för byte av stil? Njaaaaa, inte en chans i världen.

Fick thaimat till middag, fy farao vad lycklig jag blev =D Jag håller för tillfället på att packa inför morgondagen! Ganska svårt att veta vad jag ska ta med mig för kläder, men det ordnar sig. Jag ska ha med mig en lång baguette, 2 wienerbröd och godis =D Och en stor flaska med vatten. Blir perfa detta. Jag hade inte tänkt trilla i vattnet, inte för fem öre.


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0