75

Idag var det paddling på G! I början gick det väl rent sagt åt helvete för mig och Steff men vi fick snabbt kontroll över våran kanot! Efter en mil stannade vi och grillade och fikade, grymt skönt!! Sen var det bara att fortsätta. Vi skulle kika på en korvsjö och när alla står och väntar på Marie och Matilda så hoppar helt plötsligt Matilda i vattnet. Haha vi fattade ingenting men tydligen så trodde hon det var grundare än vad det var! Grymt roligt;) Lite mindre roligt var väl att vi inte kom fram till den där korvsjön.. Resten av biten tillbaka var hemsk. Nåt så otroligt less var vi! Orkade knappt paddla och när vi äntligen såg ljuset där framme så gick vi på grund så jag hoppade i vattnet och Steff efter mig så drog vi kanoten, dock när vi skulle hoppa i igen så råkade jag nästan välta båten så det kom vatten i den, ooops! 1 och en halv mil paddlade vi! Så jävla bra av oss.

Kan ju också säga att mina skor blev i princip förstörda efter denna tripp. Skulle kliva ur kanoten och strandsätta den på en liten strand som visade sig vara typ som kvicksand så jag sjönk ner till knäna i sanden och där var skorna full av vatten och sand. Får se om de går att återställa.

Resultatet av denna tripp är iaf att jag har en grym träningsvärk i armar, mage och ben plus nåt så jävulskt ont i rumpan plus massa rivsår på benen. Skar upp typ hela smalbenet när vi gick till korvsjön, KUL. Imorgon kommer vara en helvetesdag!


Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0