74

Det blev ingen skola för min del idag. Var hängig imorse när jag vaknade och har ont i kroppen. Tydligen så var jag inte den enda i klassen, haha!
Var ut på promenad med hundarna förut och jag kan väl säga som så att det inte blev en lång promenad, min kropp orkade inte. Osman och Mia kom med lite godis till mig! Mums. Så jag har kikat på 90210 program och lite annat. Vilat och bara tagit det lugnt.
Imorgon ska jag in och bli fotograferad av Natta! =) Vi ska ta porträtt bilder. Sen ska jag lämna in några sista uppgifter i IL. Blir en slapp dag alltså. Sen ska jag kanske hämta lille Viktor på dagis och vara barnvakt tills hans morfar kommer och hämtar honom! Senare blir det kanske myskväll med några tjejer? Får se hur det blir.


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0